Străjeri și domnițe la Târgul de Turism (Romexpo- București)
În perioada 12- 15 martie, Târgu Neamț participă la ediția de primăvară a Târgului de Turism de la Romexpo, București. Orașul va fi reprezentat de Primăria Târgu Neamț, alături de Asociația „Valea Ozanei”.
Pentru a convinge potențialii turiști că merită să vină la poalele Cetății Neamț, anul acesta orașul va fi promovat cu ajutorul oamenilor în carne și oase, nu cu ajutorul manechinelor (ca în 2014).
„Vom pleca pe 11 martie la București, pentru a avea timp să montăm standul, și ne vom întoarce duminică. Standul are acel modul – cetate, făcut anul trecut, doar că de data asta nu mai luăm manechinele din Cetatea Neamț, vom merge persoane. Suntem cinci oameni din Primărie și patru reprezentanți ai Asociației Valea Ozanei”, precizează citymanagerul Vasile Apopei.
Cetatea Neamț (în miniatură, ce-i drept) nu poate fi lăsată fără apărare nici la București. În prima zi, cei nouă reprezentanți se vor costuma în domnițe, boieri sau străjeri, pentru a completa imaginea și pentru a introduce vizitatorii într-un colț de lume aparte, așa cum s-ar simți la Târgu Neamț. În următoarele zile de târg, vor îmbrăca portul tradițional.
Mirosul îmbietor de plăcinte, tăria țuicii și gustul desăvârșit la vinului produs pe meleagurile nemțene sunt AS-ul din mâneca organizatorilor: „Anul acesta vom organiza și ceva interactiv pentru vizitatorii salonului de la Târgul de Turism. Pe lângă faptul că vor prezenta zona și vor promova Târgu Neamț, reprezentanții orașului vor oferi vizitatorilor o pălincă, o plăcintă, un pahar de vin- produse făcute pe meleagurile noastre, tradiționale”, spune Vasile Apopei.
La târgul de turism din 2014, standul orașului Târgu Neamț a captat privirile tuturor datorită modulului – Cetate. „Sperăm că anul acesta impactul va fi si mai mare, datorită ideii noastre de a face vizitatorul nu doar să privească, ci să se implice activ”, a conchis citymanagerul.
Târgu Neamț va avea stand separat, lângă cel al Consiliului Județean Neamț.
Târgul de Turism al României rămâne locul ideal de prezentare a celor mai interesante oferte și atracții turistice din România. În cadrul ediției din martie 2014, pe o suprafață de 16.000 de metri pătrați, în șase pavilioane expoziționale, au expus peste 280 de companii din România și alte 23 de țări. Târgul a fost vizitat de peste 30.000 de persoane.
Andreea Trăsnea
felicitari intregii echipe si mult succes. Indraznesc si cu o sugestie …o tombola avand castiguri trei pachete de servicii
turistice ( ex . 2 nopti cazare gratuita ptr o familie ) ar porni din start rezutateleconcrete ale venirii turistilor la noi in zona in urma participarii la acest eveniment…daruindvei dobandi…succes!