Termenele pentru serviciile furnizate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi unităţile subordonate se reduc începând cu data de 1 septembrie 2014

0

     cadastru_1 Potrivit Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, aprobat prin Ordinul Directorului General, publicat în Monitorul Oficial la data de 31.07.2014 şi care intră în vigoare începând cu data de 01.09.2014,  se reduc termenele pentru serviciile furnizate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi unităţile subordonate, după cum urmează:

  • Avizele și recepțiile vor fi efectuate în 7 zile lucrătoare, iar termenul pentru regimul de urgență va fi de 2 zile;
  • Furnizarea datelor de cadastru geodezie și cartografie vor fi gata în termen de 3 zile lucrătoare, iar în regim de urgență 1 zi;
  • Prima înregistrare a imobilelor/ unităţilor individuale se va face în 15 zile ucrătoare și 5 zile în regim de urgență, respectiv 7 și 3 zile;
  • Dezmembrarea / Comasarea vor vor lua un timp de lucru de 7 zile lucrătoare și 3 zile în regim de urgență;
  • Intabularea sau înscrierea provizorie se va efectua în 7 zile lucrătoare și 2 zile lucrătoare  în regim de urgență, respectiv 2 și 1 zile;
  • Notarea în 3 zile lucrătoare și 1 zi în regim de urgență;
  • Rectificarea în 15 zile lucrătoare și 5 zile lucrătoare în regim de urgență, respectiv 3 și 1 zile;
  • Actualizarea informaţiilor tehnice se vor realiza în 15 zile lucrătoare și 5 zile în regim de urgență;
  • Consultarea / Informarea va fi posibilă în 2 zile lucrătoare și 1 zi în regim de urgență, respectiv 3 zile lucătoare și 1 zi în regim de urgență. 

         De asemenea, conform Regulamentului, la ghişeele unităţilor subordonate Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară va exista un program unic la nivel naţional pentru înregistrarea cererilor şi eliberarea documentelor. Astfel, solicitările având ca obiect servicii de  cadastru şi/sau publicitate imobiliară vor putea fi depuse zilnic între orele 8.30 – 14.00, în timp ce eliberarea lucrărilor de cadastru şi publicitate imobiliară se va efectua zilnic în intervalul orar 11.00 -16.00. Programul este valabil pentru toate categoriile de solicitanţi (persoane fizice, persoane juridice, notari, persoane autorizate să execute lucrări de cadastru, avocaţi, executori judecătoreşti, reprezentanţi ai băncilor comerciale).

Regulamentul de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară este publicat pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară www.ancpi.ro.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate