Formare profesională pentru directorii de şcoli – Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar

0

        În perioada 25 noiembrie 2013 – 5 decembrie 2013, va avea loc formarea managerilor de şcoli din judeţul Neamţ cu tema „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”. La formare vor participa 143 de directori de unităţi şcolare de stat, 69 de directori adjuncţi de unităţi şcolare de stat si 15 directori de unităţi de învăţământ particulare. Scopul acestei activităţi are la bază ideea promovării nevoii de formare a personalului didactic cu rol de decizie la nivelul unităţii prin oportunităţi sporite de formare profesională continuă, ce vizează dezvoltarea de noi competenţe manageriale, contribuind la asigurarea unui management eficient şi de calitate în contextul descentralizării învăţămantului preuniversitar.
Activitatea se desfăşoară în două etape. În data de 25 noiembrie 2013, orele 10:00 – 12:00, la Liceul Economic Administrativ Piatra-Neamţ va avea loc Cursul de formare cu tema „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”, activitate sustinută de doamna Conf. univ. dr. Daniela Tatiana Corodeanu Agheorghiesei, de la Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi, unde sunt abordate următoarele aspect: Misiunea şi rolul instituţiei şcolare, Relaţia dintre management şi marketing educaţional, Perspective în abordarea marketingului educaţional, Aspecte analizate în planificarea activităţilor de marketing educaţional, Etape în implementarea activităţilor de marketing educaţional, Tipologia marketingului educaţional, Calitatea serviciilor educaţionale în optica de marketing si marketing social – etica şcolii în relaţiile cu piaţa.

     La Târgu Neamţ seminariile de aprofundare a tematicii cursului „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”, vor avea loc pe 3 decembrie în intervalul orar 9:00 – 14:00, la Liceul Tehnologic “Vasile Conta” şi vor participa directorii şi directorii adjuncţi din oraş şi împrejurimi. Temele propuse vor fi: Rolul şi funcţiile marketingului educaţional, Mixul de marcheting educaţional, având ca formator pe profesorul Romeo Roman, inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene; Comunicaţia promoţională-publicitatea şi Relaţii publice, formator fiind profesorul Maria Ghiniţă inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene; Profesorul Ilie Ţedli – inspector scolar în management se va ocupa de seminarul Produse de marketing educaţional, iar profesorul Elena Preda – inspector scolar în management va prezenta seminarul Oferta educaţională.

Viorela Gherasim

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate