De la vorbe la Fapte Verzi, noul brand al Fundației „Speranța”

1

Vineri, 8 aprilie, la Fundația de Dezvoltare Locală „Speranța” a avut loc inaugurarea oficială a facilităților de producție realizate prin proiectul „Economia socială- un model de dezvoltare durabilă”.

La eveniment au participat reprezentanți ai comunității de afaceri din regiunea Nord- Est, Daniel Harpa- primarul orașului Târgu Neamt, Adriana Petrariu- primarul comunei Vânători Neamț si alti parteneri și colaboratori ai fundației, precum Sebastian Cătănoiu- directorul Parcului Natural Vânători Neamț sau fostul prefect Vlad Angheluță- actual director al Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei Târgu Neamț.IMG_0055

„Doamna Cucu este inima acestui proiect. Nu știu dacă noi, cei din administrația locală, am făcut tot ceea ce trebuia pentru a veni în sprijinul acestui proiect, dar eu știu un singur lucru: am avut și vom avea mereu deschidere spre astfel de proiecte, sunteți un exemplu pentru noi, pentru Direcția de Asistență Socială care are acum asistență juridică, pentru comunitatea locală. Să dea Dumnezeu să fie cât mai multe proiecte de acest gen în Târgu Neamț”, a spus primarul Daniel Harpa.

Adriana Petrariu, primarul comunei Vânători Neamț și vechi colaborator și prieten al Fdl. „Speranța”, a transmis și felicitările Emiliei Arcan- președinte al Consiliului Județean Neamț, care nu a putut ajunge la eveniment din motive obiective.

Invitații au fost primiți în sediul reabilitat termo-energetic și extins prin intermediul proiectului finanțat din granturi norvegiene. Elena Cucu- președintele Fdl. „Speranța” și managerul proiectului- le-a prezentat investițiile și beneficiile datorate proiectului „Economia socială- un model de dezvoltare durabilă”, după care cei prezenți au vizitat noul atelier de produse verzi, unde materiale reutilizabile (deșeuri) și prietenoase cu mediul vor fi transformate în produse ecologice (tricouri, sacoșele din bumbac ș.a.).

IMG_0065Cu acest prilej, organizația și-a lansat și brandul intitulat Fapte Verzi, creat în cadrul aceluiași proiect.Fapte Verzi este brandul apropiat de oameni și de natură. Este brandul care luptă în folosul comunității din care face parte, ajutând oamenii să devină mai buni. Este un brand social, ce nu are nevoie de publicitate mascată, ci doar  de cineva să-i spună povestea pură. Valorile de brand precum responsabilitate, devotament și empatie izvorăsc din activitatea desfășurată de echipa din spatele brandului. Creativitatea și integritatea vin în completarea acestora, pentru a sublinia spiritul artistic, dar și principiul de bază din spatele unui brand social”, a explicat Tiberiu Roibu, designerul brandului.

Fundația de Dezvoltare Locală „Speranța” și-a propus crearea și implementarea unui proces de management și producție verde bazat pe consumul responsabil, utilizarea energiei regenerabile și dezvoltarea de noi produse prin reutilizarea deșeurilor. Modelul de afacere verde este unul rar întâlnit în zona Târgu Neamț, iar promovarea lui și susținerea din partea comunității va asigura dezvoltarea durabilă a producției sale.

Andreea Trăsnea

1 Comentariu
  1. Mihailescu Margareta spune

    FELICITARI TUTUROR !

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate