Un grup de promotori ai turismului din România a poposit zilele acestea în Neamț

0

România are atracții care merită și trebuie promovate, iar social-media reprezintă un bun instrument prin care turismul poate fi adus în atenția publicului.

De la această idee a pornit și cuplul format din Anda și Tudor Maxim, fondatorii Experience Romania, cel mai mare proiect de promovare a turismului din ţară.

Aceștia au invitat în perioada 23 octombrie-5 noiembrie zeci de jurnalişti şi bloggeri de specialitate din ţară şi din toate colţurile lumii pentru vizita locuri din România mai puţin cunoscute, dar care care merită văzute şi promovate. Participanţii vor vizita localități din județe precum Buzău, Neamț, Suceava, Bistrița-Năsăud, Mureș, Sibiu şi Braşov.

Ieri seară, ineditul grup a poposit la Piatra-Neamț, astfel am profitat de ocazie și am stat de vorbă cu Anda Maxim, unul dintre inițiatorii acestui proiect.

R: Cum a debutat acest proiect?  

Anda Maxim: În luna mai a acestui an am făcut primul proiect, denumit Experience Bucharest, când pentru cinci zile am invitat aproape 100 de bloggeri internaționali în capitală. Le-a plăcut nebunilor, iar rezultatele au fost neașteptate. Prin intermediul lor s-a auzit în lumea largă despre București. Mulți dintre ei  și-au dorit să vadă mai mult din țara noastră, așa că pe unii dintre ei i-am reinvitat la o excursie extinsă în România. Timp de două săptămâni, 50 de participanți din lumea largă ( oameni care scriu pe blog, jurnaliști, tur operatori, instagrameri, youtuberi de pe trei continente, Asia, Europa și America) au vizitat zonele cu potențial turistic din România.

R: Ce ați vizitați în Neamț și care a fost lucrul care i-a impresionat pe cei 50 de creatori de conținut?

Anda Maxim: Am fost la Cetatea Neamț, unde au rămas impresionați de cât de bine este conservată, dar și de amenajarea interesantă din interior. De asemenea, a fost și un ghid care le-a explicat istoria locului.  A fost foarte frumos, mai ales în această perioadă a anului. Cum se vede Cetatea în toamnă, cu pădurea și copacii pe lângă.  Le-a plăcut foarte mult, mai ales pentru pozele și materialele video pe care le vor posta pe social-media. Din păcate n-am reușit să vizităm orașul Piatra-Neamț. E un tur de 2 săptămâni în care încercăm să arătăm cât mai multe, fără să avem un program foarte încărcat. De dimineață, când am ajuns în Neamț, am văzut Cetatea, Cheile Bicazului, Lacul Roșu…după care vom pleca spre Gura Humorului.

R: Vorbiți-ne despre scopul acestui proiect și cum se face promovarea mai exact.

Anda Maxim: Scopul, bineînțeles, este promovarea României.  Toți acești participanți au milioane de vizitatori pe paginile lor de social-media, cărora le vor spune ce au văzut, ce au făcut aici și îi vor îndruma să ne viziteze țara. Promovarea se face în timp real, dar și prin articole mai complexe, care vor fi scrise ulterior.

În final, Anda Maxim a precizat că parcursul acestor 2 săptămâni, proiectul s-a bucurat implicarea unor parteneri și sponsori care au înțeles utilitatea acestui proiect și beneficiile care urmează după.

Experience Romania este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea României. Proiectul este implementat cu ajutorul sponsorilor și partenerilor, care au făcut toate acestea posibile, incluzând cazarea, locații pentru evenimente, asigurarea meselor și transportului.

sursa: ZiarPiatraNeamț.RO

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate