Un nou hipermarket își deschide mâine porțile în Neamț

2

La început de an, Kaufland deschide magazinul din Târgu Neamț și ajunge la o rețea de 139 de hipermarketuri în România

Kaufland România își continuă planurile de expansiune și inaugurează mâine, 21 ianuarie 2021, magazinul din Târgu Neamț, oraș cu aproximativ 18.000 de locuitori, ajungând la o rețea națională de 139 de hipermarketuri.

Prin această deschidere, compania creează 95 de locuri de muncă noi și contribuie astfel la dezvoltarea economică a comunității locale, esențială în această perioadă.

Situat pe Strada Lalelelor nr. 4, Târgu Neamț, jud. Neamț, magazinul are o suprafață totală de peste 5400 metri pătrați, dintre care peste 3000 metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Cu ocazia deschiderii, clienții vor fi așteptați cu reduceri și promoții speciale.
În această perioadă, programul de lucru va fi de la 7:00 și până la 21:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la 8:00 la 19:00.

Parcarea oferă 245 de locuri, din care 10 locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități și 8 locuri de parcare pentru părinți și rasteluri pentru biciclete.

Hipermarketul este prevăzut cu 8 case de marcat standard, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și alte 4 case express tip self-service.

Kaufland Târgu Neamț are un raion extins de pește proaspăt, cu un sortiment variat, legume, fructe, produse proaspete la vitrină cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

În galeria comercială a magazinului, clienții au acces și la o zonă de Food Court, ce cuprinde o cofetărie și un fast food cu burgeri, precum și o farmacie și un punct de schimb valutar.

Magazinul este dotat în exterior și cu un Grill, unde clienții pot găsi mâncăruri gustoase, gata preparate.

Magazinul promovează sustenabilitatea și oferă clienților acces la trei infrastructuri ecologice:

  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.
  • Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Magazinul deschis este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua Kaufland în această perioadă:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații cunosc măsurile de prevenție și au la dispoziție o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție.

Comunicat de presă

Sursa: ZiarPiatraNeamt.RO

2 Comentarii
  1. Ioan spune

    Reclamă plătită!
    Menționați faptul că articolul este „material promoțional”!
    95 locuri de muncă din care 90% part time(4 sau 6 ore). Acestui aspect i-ați dedicat titlul și primele rânduri. Apoi ați început cu facilitățile și ofertele magazinului….tot restul articolului.
    Și prezentați știrea de parcă a venit mesia în oraș și o să ne salveze pe toți. Nu spune nimeni despre impactul economic asupra orașului. Sunteți jalnici și vă mai și vindeți pe o gogoașă. Chiar nu dezamăgiți deloc….

  2. Ioan spune

    De ce nu lăsați și comentariile negative?
    Știți că și aceasta este o formă de manipulare?
    Ar fi bine să revizuiți politica asta…
    admin: comentariul v-a fost aprobat. Articolul nu este „material promotional”, ci comunicat de presă pentru publicarea căruia redacția nu a primit bani.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate