Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
joi 12 decembrie 2019
  • :
  • :

Serviciul Pașapoarte în Târgu Neamț- nefuncțional la patru luni după înființare

În martie a.c. s-a aprobat înfiinţarea punctului de lucru al SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR PENTRU ELIBERAREA ŞI EVIDENŢA PAŞAPOARTELOR SIMPLE în orașul Târgu Neamț.

Patru luni mai târziu, târgu-nemțenii și locuitorii din comunele învecinate tot la Piatra Neamț se duc pentru acest serviciu.

Întrebat de ce nu a fost încă deschis noul punct de lucru mult-așteptat, primarul Daniel Harpa ne-a răspuns:

„După semnarea acelui protocol de colaborare în vederea susținerii punctului de lucru a Servicului Pașapoarte la Târgu Neamț, noi am făcut tot ce trebuia. Am pus la dispoziție spațiul necesar- un birou și holul aferent, în primăria veche. Spațiul a fost reabilitat și modernizat, s-a schimbat inclusiv instalația electrică și a fost dotat cu mobilier.

Din discuțiile purtate cu Prefectura, e nevoie de un aviz de specialitate de la Ministerul de Interne, care poate fi obținut în CEL PUȚIN două luni. Din această cauză, punctul de lucru încă nu este funcțional”.

Sperăm, totuși, ca cei în măsură să finalizeze procedurile necesare să nu tărăgănească și mai mult deschiderea punctului de lucru al Serviciului Public comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple în Târgu Neamț.  

Punctul de lucru va deservi cetăţenii din oraş şi localităţile învecinate pe linia depunerii cererilor pentru obţinerea de paşapoarte şi eliberarea acestui document. Potrivit sursei citate, ar urma să aibă program cu publicul o zi pe săptămână, joia.

Andreea Trăsnea




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *