Educația între tradițional și modern, la CSEI Târgu-Neamț

0

Diseminarea rezultatelor activităţilor obţinute în urma derulării proiectului : Educaţia între tradiţional şi modern

     În perioada 13 martie – 16 iunie a.c., în cadrul Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă (CSEI) Târgu Neamţ,a fost implementat proiectul: „Educaţia între tradiţional şi modern”, de către director prof. Grigoriu Ştefan împreună cu prof.Toma Mihaela, în calitate de coordonator,cu sprijinul Dianei Gavrilescu Diana, preşedinta Asociaţiei Oameni M.A.R.I, în urma obţinerii unui grant din partea Fundaţiei Nouă ne pasă.

Din finanţarea dobândită, am achiziţionat produsele prevăzute în bugetul proiectului (50 de cărţi cu poveşti de Ion Creangă, laptop, tablă interactivă, două programe adaptate specializate pentru copii cu dizabilităţi, şevalete mari, pânze pentru pictură, acuarele, pensule pentru pictură), video-proiector şi boxe-au fost asigurate de către instituţia de învăţământ.

Apoi, echipa de proiect a format grupul ţintă, constituit din 20 de elevi cu C.E.S, de la Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Târgu Neamţ, având loc şi activitatea de lansare a proiectului, urmată de cea de evaluare iniţială a celor 20 de elevi participanţi, prin intermediul unei fişe de evaluare.

Ulterior,prof. Toma Mihaela a derulat activităţile educaţionale la clasă cu elevii din grupul ţintă, săptămânal, câte 2-3 activităţi, a câte 2h fiecare activitate, cu câte o grupă formată din 4-5 elevi, corelând educaţia tradiţională, prin recunoaşterea literelor alfabetului, prin citirea silabe, cuvinte, propoziţii din textul poveştilor din cărţile achiziţionate, precum şi scrierea lor, realizarea unei scenete după povestea ”Punguţa cu doi bani” de Ion Creangă, la Biblioteca Orăşenească Ion Creangă, elaborarea unui rezumat în format letric sau redactarea lui în format electronic, presupunând utilizarea laptopului, în contextul digitalizării educaţiei şi a tablei interactive, respectiv a programelor adaptate pentru eleviii cu dizabilităţi,prin intermediul cărora au rezolvat fişe de lucru şi jocuri interactive.

După terminarea activităţilor de citire, scriere, povestire, repovestire,joc de rol, elevii s-au exprimat prin intermediul desenului şi a picturii, realizând 20 de tablouri frumoase, care surprind secvenţe/personaje din poveştile studiate.

Pe parcursul derulării proiectului a fost monitorizat progresul elevilor, prin intermediul unei fişe sumative,iar la final,s-a realizat o expoziţie cu cele 20 de tablouri şi activitatea de evaluare finală,printr-un test de evaluare finală şi un chestionar de feedback aplicate elevilor participanţi. 

  Mulţumim din suflet, Fundaţiei Nouă ne pasă şi Asociaţiei Oameni M.A.R.I !

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate