Primăria Pipirig angajează administrator public. Care sunt condițiile pentru obținerea funcției de city manager
Primăria Pipirig anunță organizarea concursului pentru ocuparea postului contractual de administrator public/city manager. Candidații, ale căror dosare sunt acceptate până la data de 11 octombrie, trebuie să îndeplinească următoarele condiții, conform anunțului publicat pe site-ul institutiei
- studii superioare de scurtă durată în domeniul juridic/administrativ, economic sau tehnic.
- abilități de comunicare și adaptabilitate la situațiile neprevăzute de a evita și rezolva stările conflictuale, capacitate de analiză și sinteză, de a lua decizii, lucru în echipă, disponibilitate la program prelungit de lucru.
- aptitudini legate de procesul decizional, de organizare și coordonare, de analiză și sinteză, control și depistare deficiențe, rezolvare operativă și eficientă a problemelor, capacitate de observație, capacitate de consiliere și informare, capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate
- experiență minim 5 ani în funcții de conducere
- nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani
- nu a desfășurat activități de poliție politică, nu a semnat angajament sau note informative către fosta securitate
- vechime în muncă minim 8 ani
- permis de conducere categoria B
Detalii despre condiții generale și participare la concurs găsiți aici pe site-ul primăriei.