ANUNT DE RECRUTARE

3

1391844_661933650506266_2045150779_nSuntem in cautarea unei persoane dinamice, entuziaste, dornica sa se alature echipei noastre, in functia de responsabil financiar si administrativ.

  Principalele responsabilitati : Facturarea si urmarirea platilor in relatiile cu clientii si gestionarea situaţiei debitorilor restanţieri, administrarea contractelor cu clientii si furnizorii Gestioneaza activitatea de primiri si livrari comenzi, respectiv: corespondenta prin e-mail/telefon/fax /curier ; aprovizionare si livrare produse Obţinerea, compararea cotatiilor de pret/ofertelor, intocmirea si expedierea ofertelor de pret catre clientii existenti si potentiali Menţine permanent legătura cu clientii si furnizorii in vederea dezvoltarii unor relatii economice durabile Gestioneaza , conform legii, materiale, materii prime, produse finite, marfuri si Intocmeste bonuri de consum si transfer pentru materialele, materiile prime si produsele finite eliberate din gestiune Întocmeşte situatii/rapoartele lunare, trimestriale si anuale.

Cerinte:
Experienta de minim 2 ani in pozitii similare sau contabilitate
Absolvent invataman liceal sau universitar, profil economic
Abilitati de lucru cu calculatorul , programe de facturare si gestiune
Utilizator avansat Office, internet , e-mail
Candidatul trebuie să fie organizat, descurcaret, de incredere , dedicat și flexibil . Trebuie să fie în măsură să demonstreze o judecată sănătoasă , bune abilități de comunicare si capacitate de luare a deciziilor independente, trebuie să fie atent la detalii, minutios, riguros și perseverent în toate activitățile desfasurate. Aceste calitati sunt necesare pentru a proiecta în mod constant un aspect profesional și pentru a interacționa într-o maniera prietenoasa, calma si cooperanta cu clienții, furnizorii, donatorii și alti parteneri.

Procesul de selectie se va desfasura in 3 etape : selectie dosare, interviu si testare cunostinte. La interviu vor participa doar persoanele anuntate telefonic in urma selectiei de dosare. Dupa interviu, persoanele selectate vor sustine proba practica de verificare a cunostintelor.

Dosarul de candidatura trebuie sa cuprinda obligatoriu urmatoarele documente:
1. Scrisoare de intentie
2. Curiculum vitae model Europass
3. Copie dupa actul de identitate si certificatul de casatorie( daca este cazul)
4. Copii dupa diplomele de studii, certificatele de formare profesionala si alte documente relevante, conform CV
5. Minim o recomandare de la un loc de munca anterior cu date de contact ale persoanei care poate da referinte la cerere.

Doar dosarele complete vor fi luate in considerare. Dosarele de candidatura se vor depune la sediul fundatiei din str. R. Teoharie, nr. 2 – Biroul contabilitate pana la data de 7 februarie 2014, ora 16,00.

3 Comentarii
  1. cetatean targ-nemtean spune

    Buna ziua!
    Daca nu exista experienta, in rest ar fi de toate(!) , se merita sa depun candidatura ?
    Multumesc

  2. .... spune

    ..functia de responsabil financiar si adminitrativ infiintata la aceasta fundatie este UN FEL DE struto-camila!Greu de inteles ce fel de post si ce fel de formatie ar trebui sa aiba o astfel de persoana!!La o prima citire a anuntului pare un post CHEIE ,DAR EXTREM DE PROST SALARIZAT!AM DREPTATE??Adica postul e pentru O MOASA COMUNALA CARE TREBUIE SA STIE SA FACA DE TOATE CU SALARIUL MINIM PE ECONOMIE,NU??

  3. Popescu spune

    La o asemenea ” fundatie ” si cu o asemenea conducere / personal , cine se inscrie e – putin spus -bolnav la cap – …Informati-va , inainte de a aplica ! E mult mai cinstit si onest sa maturi pe strada sau sa stai in somaj …decat sa iti pierzi timpul si sa rozi incaltarile facand munca voluntara ACOLO !!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate